Låt oss börja planera inför USA!

Jag ska sluta köpa smink, hårprodukter osv. Allt är billigare och bättre i USA!
Jag ska sluta köpa kläder. Bättre shopping i USA.
Jag ska börja kolla alla amerikanska shopping hemsidor. Hoho free shipping and handeling inside the USA, ja tack!
Jag ska börja söka efter eventuella klasskamrater på facebook, läs stalka.
Jag ska se klart the OC, se Gossip Girl och Desprate Housewifes på nytt. One tree Hill och Vampire Diaries får inte heller missas.
High School filmer måste ses.
Om jag ska kunna komma med i min framtida skolas CHEERLEADING LAG måste jag bemästra en bakåtvolt. Låter farligt, så jag ska satsa på golf laget istället.
.
.
VET INTE VAD JAG SKA BLOGGA OM! Vill folk seriöst veta vad jag gör på dagarna? Vill ni veta mera om USA? Ska jag lägga mera bilder? Frågestund? Vad vill ni läsa om? :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det hade inte varit helt fel att kunna gå på Oscarsgalan! Men vem vet, nästa år så kanske vi får mingla på den röda mattan, då är vi iallfall på samma kontinent!;) Mysigt med alla förberedelser-tankar, smart! Jag satsar också på att sparar pengar så att man kan shoppa loss på converse, smink.... åh, jag tror att listan kan göras lång! :D

2011-02-28 @ 19:02:11
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt klart! :)

läste förresten om dem som hade haft ett dåligt år, inlägget lite längre ner, och jag börjar bli orolig :( åker iaf inte med ef, thank god

2011-02-28 @ 19:29:20
URL: http://mizgin.devote.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Fan vad häftigt flygplan! Gillare. Men frågestund hade varit kul :D

2011-02-28 @ 21:41:52
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund

2011-02-28 @ 21:56:13
Postat av: Anonym

frågestund

2011-02-28 @ 21:56:19
Postat av: Anonym

frågestund

2011-02-28 @ 21:56:22
Postat av: Anonym

frågestund

2011-02-28 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0