Sugar, we're going down

Ice är sega, de kan inte godkänna mig? Har väntat i snart en månad.
ÄNTLIGEN kom kläderna jag beställde från bubbleroom, hihi fraktfritt and I'm in!
På tisdag kommer jag befinna mig på andra sidan sjön, dvs Sverige och närmare bestämt UMEÅ! Jag och Nora ska på prao till Akseli Lahtinen. Är inte ett dugg insatt i dethär med trav, tur att man fick lite "fortbildning" från skolan om hur man selar på en häst och lite repetion av hur man gör då man kör. Så det blir nog bra! Hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Hahah, jag trodde först du skulle till USA men kom på sen att du bor i Finland ;)

2011-02-05 @ 23:10:35
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Katt

2011-02-06 @ 14:18:59
Postat av: Katt

Jobbar extra i en spelbutik. Efter snart 2 år vet jag ungefär ingenting om hästar. Men jag vet hur man låtsas att man kan nånting :P

Postat av: amanda utbytesstudent USA

sv; Jag vet :o Men som tur är verkar dom inte hålla så hårt på dom :)

2011-02-06 @ 18:59:29
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0