Varför ska det vara så svårt?

Vad händer efter USA? Borde jag fortsätta på häst, jag har studieplatsen kvar och allt vore så enkelt. Men sedan skulle jag knappast bli klar i tid, för jag lämnar efter så mycket och skulle få återvända till skolbänken då klassen går ut. Samtidigt vet jag ju inte heller om jag vill det själv, men löns det att söka till något nytt och gå där i 3 år? Eller så kanske jag bara kan gifta mig rikt med någon Amerikan och leva som i Desprate Housewifes.
Jobbigt, tänker ingen annan på vad som händer EFTER USA? Deprimerande tankar :( kommer inte vara ett dugg kul att lämna allt bakom sig och veta att man aldrig kan återvända. Har nog läst för många gala utbytesbloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0