packa packa packa

Har börjat kasta i några saker i min kappsäck redan nu, samtidigt som jag skrivit en låång lista av allt som ännu ska med. Jag har inga kläder som kommer funka i USA. Inga. Jag lovar. Jag har fan panik. Har man gått i en skola där man sprungit runt med ridbyxor 3 av 5 dagar i veckan så har man inte så jättemycket vanliga kläder. Sedan de kläderna som går igenom dresscoden är inte många, bara 6 stycken plagg hittills. Om de kommer passa in i det Amerikanska modet ... njäääää. Jag kommer antagligen se ut som Finlands svar på Foki. HURRA! (Jag har tydligen rosa kjolar och rosett fyllda toppar, jag är lika chockade som er...)


Dessutom ser det ut som att det är 3 inplanerade danser i min skola, sådär btw... 10 september är det homecoming, det ger mig exakt 14 skoldagar att hitta ett danspar! (och ett kompis gäng att gå med!!!) OM JAG KÄNNER PRESS? Verkligen! Tänker inte missa det, vi ska gå all in for the american experience!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0