somewhere in brooklyn

Jag hatar när andra har rätt, läste att man borde försöka undvika datorn de första veckorna i USA. Tyvärr stämmer det väldigt bra, om jag sitter och uppdaterar facebook och ser vad alla andra gör så kommer jag glömma bort att ta vara på tiden. (+ jag kommer få hemlängtan) Innan jag vet om vad som hänt så har halva året gått och jag har inte fått några vänner för jag har vägrat släppa taget om Finland.
Därför säger jag även upp mitt Spotify unlimited, för jag har ingen tid att sitta vid datorn och lyssna på musik. Känns väldigt deprimerande tycker jag själv. Men jag kommer köra på som i Yes man och tacka ja till allt. Vill du komma med och handla? JAAAAAA kommer jag skrika. Vill du komma med till kyrkan i morgon? JAAAA

Kommer uppdatera min blogg, kolla igenom mejlen dagligen och skypa en gång varannan vecka hade jag tänkt mig :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Ja, visst blir det jobbigt att undvika facebook och såna saker man gör hela tiden hemma, men jag tror det kan bli det bästa. Annars kommer jag bara ha hemlängtan hela tiden ;) Har du några syskon i din värdfamilj?

Länkar gärna :)

2011-07-15 @ 20:12:00
URL: http://erisell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0