VEM ALLA ÅKER SKOLBUSS TILL SKOLAN? UPP MED HÄNDERNA SÅ SKA VI SÖRJA TILLSAMMANS!!!!!!!

Samtalet gick hel okej, jag satt tyst och stirrade medan min värdfamilj höll en monolog. Tror inte de vill skypa med mig mera, det är inte min grej. Kändes jättemystiskt, dessutom började den ena ungen gråta för hon förväntade sig att se farmor i andra ändan och så såg hon bara mig :(

Men nu över till det roliga! JAG ÄR STOLT ÄGARE AV EN WALK IN CLOSET! Jag bor som jag antagligen skrivit tidigare i källaren, där finns det 3 rum. Mitt rum, min walk in closet och min värdmammas smink studio (hon är sminksös!). Så jag kommer antagligen slippa höra nära mina värdsyskon gråter mitt i natten. Mitt rum är inte fixat ännu, så jag får se det då jag kommer fram.

Jag ska ta med simdräkten, släkträffen på 70 människor inkluderar en pool. Only in the US att man hyr en pool, med vattenrutschkana!  Men det låter jätte roligt, då min släkt kommer på besök här hemma är vi 9 stycken... 

Okej mera info? Jag får åka buss. Buss. Buss. Buss. Alla i USA har körkort vid 16 årsåldern, så om jag åker buss är det fullt med yngre folk = inga vänner & forever alone. Jag får försöka fixa sjuss med någon jämnårig vän, saknar bara en jämnårig vän. Men det ordnar sig antar jag. Skulle kännas 1000 gånger bättre om ni alla som åker buss skriver att ni är lika deprimerade som jag över hela bussgrejen. :((



min skola. :)

Kommentarer
Postat av: Linda Tysk

Sv: Säger man tack?x') Haha, jag gillar den med :) Vad ska du ha för resväska?:)

2011-07-18 @ 00:48:48
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Sv: Haha, jag vet inte heller x') Meh... drygt :O

Funkar ju det med :D Ville också ha en som sticker ut lite :) Har provat att åka till USA med en svart väska och gör aldrig om det igen xD

2011-07-18 @ 00:56:28
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Inget hände väl direkt så, jag hittade ju min väska, men alla såg ju precis likadan ut x') Är väl ungefär samma sak vart man än åker, men det är inte lika kul när man åker själv x')

Haha, nej jag kan tänka mig att det inte är så populärt x')

2011-07-18 @ 01:03:23
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag ska också åka buss, men bara hem. Till skolan kommer jag åka med min värdsyster - men hon jobbar/ har träning efter skolan så jag åker buss hem. Min yngsta värdbror(13) brukar tydligen ta den, men tror tyvärr inte nån i min ålder gör det... Oroar mig också lite för hur det blir att åka buss. Min skola är desseutom middle/high school så det är många yngre.

Jag har också pratat på skype, fast bara med min värdsyster. Det var jättekonstigt. Mottagningen var väl inte den bästa så hela tiden så frågade vi vad den andra hade sagt. Men det är verkligen helkonstigt!

2011-07-18 @ 09:26:02
URL: http://erisell.blogg.se/
Postat av: Victoria, utbytesstudent i Florida

Iiih jaa jag vill träffa dom nuu! :D



Och gud vad fin din skola ser ut att vara!!! :) Är det många elever? Runt min skola finns massor med matställen... typ 3-4 stycken pizzaställen HAHA, jag kommer få ha två flygstolar på vägen hem från USA sen tror jag...

2011-07-18 @ 16:52:48
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: Frida

Om man fyller år tidigt kan man ju iofs fortfarande vara en spännande person och så då vill alla fira ens födelsedag. ;P Tror det inte spelar någon större roll när man fyller år. Men det är ändå kul om man fyller år när man är där borta så man får testa att fira en amerikans födelsedag. (=

2011-07-18 @ 17:49:48
URL: http://usafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0