Welcome to Utah!

Jag och 16 andra glada människor har fått placering runtom i Utah, min rep skickade mejl idag. Hon har hand om hela Utah och är även min area represenative! Det betyder att hon är både steg 1 och 2 inom ISEs kontakt nätverk för mig, personen som är på steg 3 har hand om flera stater och sedan är det kontoret i NYC. Så om jag får problem med min rep så kommer det bli pain, men hon verkar helt okej! :)

Vad mera kan jag säga nu? 70% av de som åker är från Asien, sedan är det jag och några andra nordbor. Fick dessutom ett papper jag borde fylla i för att berätta om min förväntningar inför året. SOM SKA DELAS MED VÄRDFAMILJEN. Där fanns även ett papper där man ska fylla i vem som betalar för vad. Hejhej jag blir ruinerad om jag ska betala för maten då vi åker ut och äta! :(

Kommentarer
Postat av: Carolina

sv: haha, ja min bild var verkligen också en helt okej bild för att vara en sån här viktig bild, innan de zoomade in den... varför skulle man följa speciella mått om de ändå tänkte göra egna sen lixom :(

2011-07-16 @ 23:02:31
URL: http://carolinausa.blogspot.com
Postat av: veera

jeeeee, fan va nice :D

2011-07-17 @ 00:21:52
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa
Postat av: Sara - Utbytesstudent i Frankrike, 11/12

Sv: Jo, det är skitbra! Plus att man får bidrag av svenska staten pga att dom uppmuntrar att studera inom EU.



Man bor troligtvis på internat för att familjen är ofta långt från skolan. Men i mitt fall bor familjen bara 1 mil från skolan. Då skulle jag kunna bo på internat (för att lära känna mer människor), men också kunna bo hos familjen. Hmm... lite knepigt att förklara. Ställ gärna mer frågor! :) KRAM

2011-07-17 @ 00:41:50
URL: http://saranissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0