WTF?

Jag kommer ju få 2 småa värdsyskon på 3 och 4 år, så tänkte köpa deras kärlek. Jag är en hemsk människa, jag vet. Går in i en leksaksbutik hittar en jäkla cool rosa gris som säger "Let's have a tea party!!" om man trycker den på magen. FANTASTISKT! En sån måste jag ju köpa till mitt värdsyskon, tänker jag och ser priset sedan på prislappen. 30 EURO FÖR EN LITEN GRIS!? Alltså vet någon hur dyra alla leksaker är? Barbiedockor och sånt går på 30 € / docka!?

<--INTE OKEJ ATT BETALA 30 EURO FÖR DENNA SKITSAK ÄVEN OM DEN PRATAR!!!


Sur utbyteselev här, kan meddela att jag ska investera i Mumin böcker istället. Vet ni Muminboken "vad hände sen" med små gulliga hål, en sån ska jag köpa. Någon sorts Mumin pysselbok, Mumin godis och en Mumin mugg. Bra fantasi jag har. Men det är nog roligare att dra fram Mumin saker än någon gammal dalahäst, typ "Here is a red thing that is supposed to look lika a horse... can you see it's a horse? No? Me neither..." Stolt finlandssvensk här, första gången typ.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är inte riktigt helt insatt i EF camp eftersom jag inte åker på det haha..men vet att man har lektioner för att lära sig engelska, typ. Sedan åker man in till Boston city någon gång också :D Man bor på något slags campus tillsammans med massa andra utbytesstudenter så jag tror man bara gör lite aktiviteter och så! :)

2011-07-21 @ 12:59:54
URL: http://victoriasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0