You know what they do to guys like us in prison

Nu ramlar det in placeringar, förr var det en i veckan som fick placering och nu är det 2 om dagen typ! Jätte kul! Dessutom är det massor med svenskar som åker 12 Augusti, har chattat med några och de verkar jätte trevliga och så pratade jag lite med en norsk tjej som åker 12, hon med var jätte trevlig, haha! 

Dessutom är nog Facebook bästa stödet som finns för oss blivande utbytesstudenter. Är medlem i 4 stycken grupper med lika peppade utbytisar. Explorius - USA 11/12 (aka. Exploriusbarn ♥), ISE Exchange students 11/12, Explorius Soft-landing camp 5, Aug 12 och sist men inte minst USA 11/12 Exchange students, Sweden. Den sistnämnda kanske jag inte är en så värdig medlem av då jag egentligen är från Finland men jag försöker vara tyst om saken och inte spamma med JAG ÄR FRÅN FIIIIINLAND inlägg. I dessa grupper hittar ni några 100 glada, förväntantsfulla, oftast ganska trevliga utbytisar som går igenom samma skit som jag. Guldguldguldvärda allihopa!

Saknar en grupp för finska utbytisar, om någon vet så tipsa!

Kommentarer
Postat av: veera

mmh, so true :D tror det ännu var en utbytesstudent som hade problem med det... :D

2011-07-23 @ 09:38:39
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0