12 Augusti it is

Blir galen på alla olika avresedatum och instruktioner och blahablablabla. Tydligen ska jag inte heller ta TB test i Utah? Inte enligt Explorius fast de mejlade förra veckan och sa jag skulle!? BESTÄMM ER!

Är väll ganska nöjd med 12 Augusti, är många svenskar som åker då. Hoppas jag får sitta med någon av dem i planet, eller någon norsk. En dansk är det inget fel på heller. Bara det inte är en finsk, jag kan inte finska(!!!) Ängst. Samma med hotellet, vill inte dela rum med någon finsk. Akward till 1000, blir väll typ heelt utmobbad i NY. :c Detta kommer från mig, den stolta finländaren själv.

Kommentarer
Postat av: irene

Du kan ju prat engelsk me di (: Rebecca je i England nu (männ stora syster) på språkreis & hon pratar engelsk me all finnar (: Du je ju bra på he ända som je probleme je väl kanske att itt di fattar allt du säir om du pratar engelsk fö du je ju ganska bra på he & finnan bruk va ganska dåli;)

2011-06-17 @ 16:12:30
URL: http://irresfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0