ARGH 9 Augusti igen !?

FYFAN, nu är det ju fel igen. Pratade med min värdpappa som tyckte det var ganska underligt så han skickade epost till min area represenative om hur det verkligen ligger till mig TB testet... Suck. Blir totalt galen då det ändras varje dag från 12 till 9 och sedan till 12 igen. punkt punkt punkt. 


Föresten håller jag på att läsa alla 10/12ors blogg och blir bara deppig. Några har haft ett FANTASTISKT år och andra är nog mest glada för att komma hem. Min skola i USA tycker det är viktigt att vinna alla matcher så de tar inte in nybörjare. Får såndär hemsk känsla att jag kommer bli utan vänner. Forever Alone. 

Nej, jag har en back up plan. Jag tänker vara hemma och leka med mina värdsyskon då alla andra är på football games. höhö. Det blir bra. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: evert

ja visst är hon gullig :D

2011-06-17 @ 18:00:52
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Jojo

Vad kul att du tycker att det :) Var inte nervös, det är superlätt verkligen. Bara man får med sig alla papper och så är det inga problem alls! :D



Jag tycker det är kul att läsa om alla som åker hem. Jag kommer liksom ihåg för nått år sedan och innan, när de som var där då åkte hem och man bytte till nya bloggar med nya utbytesstudenter som skulle åka och var supertaggade. Jag var alltid så himla avundsjuk och önskade att det var jag som fick åka iväg när de andra började komma hem. Och nu är det faktiskt vår tur på riktigt! :D Och jag tror inte att det där med vänner och så kommer bli nåt problem alls, så länge man har en positiv inställning! Oj, nu börjar det bli för långt haha.

2011-06-17 @ 19:20:20
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0