hoping for the best but expecting the worst

Nu har jag bytt till min gamla design, som jag hade då jag började blogga vilket är om snart ett år. För ett år sedan var USA SÅÅÅÅÅÅÅHÄR avlägset! Jag och några andra stalkade 10/11:orna och följde med deras äventyr. Nu är det våran tur, vilket är sjukt. Det värsta är nog att USA inte kommer att vara för evigt, om jag lever i 100 år är USA 1% av mitt liv. Önskar verkligen det kunde vara förevigt och aldrig kommer ta slut. Det värsta är nog det att jag redan får tänka hur jag ska göra då jag kommer tillbaka. Blir antagligen ett skolbyte och jag får börja om från 0 vilket inte är så jättekul. 

Har fått begäran om att blogga något åt de som funderar på att åka och vilka grejor man gör under förberedelse året osv. Så jovisst det kan jag göra. Behöver ändå något att göra då jag bara sitter hemma om dagarna. =)

Kommentarer
Postat av: carro

hej :D vet du än var i USA du kommer att bo? :)

2011-06-14 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0