Int för att skryta men ... jag är enda om har placering i Utah!

Känns ganska ensamt, de närmaste utbytesstudenterna bor i staterna som gränsar till Utah. Skulle vara awesome om någon flög med mig från New York but I doubt that.
Men det är för att Utah har policy, åker en av deras elever som utbytesstudent så tar de mot en utbytesstudent. Den policyn är ganska ny, förr tog de helst inte emot någon alls. I andra ord är det inte lätt att få placering i Utah, och att lilla jag av de tusentals som åker till USA får placering där så är ju ändå rätt coolt.

Så istället för att sitta och vara ledsen över att jag är totalt ensam så ska jag försöka övertyga mig själv om att det var ödet och meant to be. 

OCH så har ju min skola en jäkla cool fotbollsplan... Så jao, hellre här än någon ghetto skola i Cali där jag blir nerstjuten första skoldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0