Sista förberedelserna inför USA!

De saker som ska fixas innan jag åker iväg är ...

  1. Visum foto, fixas imorgon
  2. Skicka in visumansökan, fixas imorgon
  3. Boka tid till ambasaden, fixas imorgon (?)
  4. Passfoto till visum, fixas imorgon
  5. TBC test, väntar på en remiss, fixas så snart som möjligt!
  6. Kolla avresedatum, fixas snart
  7. Åka på intervju till ambasaden, fixas under sommaren
  8. Översätta mina betyg till engelska samt stämpel, fixas snart hoppas jag!
  9. Skaffa 2 st orginal vaccin intyg med stämpel, fixas snart hoppas jag!
  10. Fixa bankkort eller kolla om mitt funkar, fixas i morgon
  11. Köpa presenter åt värdfamilj, fixas under sommaren


    Mycket ska fixas ännu, suck och dubbelsuck!

    TIPS TILL ER SOM INTE HAR BÖRJAT MED VISUMET! Skaffa bilden till Visumet, passfotot funkar inte!

Kommentarer
Postat av: irene

Oj du har myky du ska ha gjort ;) Men du hinner no . Du har ju heile somarin på de nästan (:



jo han e äcklig. o jag bruk tänkt att jag ska ju ändå va i turkiet o jiet me fet. Eller vi har allti all inclusive så ter får man jiet så myky man vill så ja kan jiet på kvieldin tå ja kommer ti hotelle iställe (:

2011-06-14 @ 19:01:14
URL: http://irresfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0