Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

USA.
Jag sitter och tittar vad klockan är i Utah då jag är i skolan,
så frågar en som jag int känner om ja ska flytt ti USA.
"... mhm... ja ska... va sånde ... u...utbytes............student ... typ...ja." Mumlade jag fram och jag kände mig inte ett dugg glad över faktumet att jag ska till USA.


Så ja, USA oroar jag mig över. Antagligen kommer jag spy av nervositet på flyget, jag blir väll fast i någon säkerhetskontroll och anklagas för terrorism eller något liknande. Om jag kommer helskinnad till New York så finns det en stor fara kvar, det heter första, andra och tredje skoldagen. Ni kanske tror jag överdriver, men de första 3 dagarna kommer att kännas smärtsamt innan jag satt mig in i systemet. Tog 3 dagar i högstadiet, 3 dagar i bgs, 3 dagar i Övis, 3 dagar i YA innan jag började känna mig lite lugnare i skolan. Aja, sedan har jag väll hittat en kompis eller en toa att låsa in mig på under resten av året i USA så det är lugnt. Inget annat är jag oroad över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0