hej hej hemskt mycket hej!

Började 10 idag, städade stallet > lunch > ridning
Jag fick ÄNTLIGEN rida Totte ♥, segt åt vänstervarv då han är svårböjd åt det hållet. Höger gick miljarder gånger bättre och efter timmen var jag och hästen lika svettiga, trötta men också nöjda.
Nu har jag bestämt att jag ska skriva ett MEJL åt min VÄRDFAMILJ. Jepp, har inte gjort det ännu fast jag haft placering i snart 3 veckor. Men hallå? VADFANSKAMANSKRIVA!?
Jag vet inget om dem, och har inget att skriva om. Hjälp? :c

Kommentarer
Postat av: Emma

Du behöver inte skriva så jättelångt i början :) jag skrev att jag var tacksam att hon hade valt mig och att jag längtar tills jag ska åka. Jag skrev också litr om vad som hade hänt med mig efter brevet som man skrev och frågade efter deras intressen :)

2011-03-09 @ 16:04:06
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: josefine

när jag mailade tiil familjen skrev jag bara att jag var jätte glad att jag fått veta att jag fått en familj. Lite allmänt om vad jag brukar göra och frågade vad dom hade för hundar. Dom är nog glad bara av att få höra från dig :)



SV: Hur kan pappan själv ha varit utbytesstudent i USA? :o

Ja dom känns jordnära och jätte trevliga :)

Oj! va mycket elever!! 1800 är ju också mycket men 2600 är ju ännu mer :o



Har du fått veta något datum du ska åka från sverige än? :)

2011-03-09 @ 16:06:41
URL: http://lifetimeexperience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0