Jag är en underbar person.

Jag skriver ett mejl, till min familj. Det har gått på över 1000 tecken. Hjälp! Stackarna, tänk om de har dyslexi eller bara inte orkar läsa igenom mitt mejl. Nu har jag ett dilemma, jag fick det underbara tipset av Josefine att fråga om husdjuren. De har alltså en katt, jag hatar katter, jag är RÄDD för katter! "I look forward to meeting you cat, what's its name?" låter väääldigt fel, vad ska de tro då jag inte vågar röra i den? Åtminstone var det bättre än "I love cats, so fun that you have one!"

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Usch, jag hatar också katter! Så vidriga. Visst dom kanske är söta men ändå. Jag kryssade dessutom i att jag gillade husdjur i my application för jag hoppas på hundar ;) Fan om familjen då har katt istället.

2011-03-09 @ 20:37:41
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0