Jasså

Om din värdfamilj tar emot dig addar dig som vän på facebook och ser att du röker, snusar, dricker, inte tror på gud osv så kan de säga NEJ HENNE VILL VI INTE HAAA!! Då blir du utan familj, då får du en ny placering men då har du lägst prioritet och får mycket sen placering. Om din andra familj tycker samma sak så är det bara tack och adjö att du reser i höst, ditt utbytesår sjuts upp till nästa år så du hinner mogna till dig.
.
Det skickade Explorius mejl om till mig, och antagligen till alla andra finska utbytesstudenter. Så jag delar med mig av infon. Se över hur du delar saker på facebook och twitter är deras tips och jag tycker vi ska följa det! Varför förlora en placering och riskera att inte få åka?
.
BTW stod det säkert en miljard annat viktigt i mejlet men jag orkade inte slå upp några flera ord. Jobbigt med finska :/

Kommentarer
Postat av: ewelina

jag ska också som utbytesstudent efter sommaren!

LÄNKA? :D

2011-03-24 @ 13:04:28
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Eira

Haha! Ja det är jätte bra :D Det är ju så onödigt att köpa något som bara står och samlar damm, en sånhär pressent gör ju verkligen nytta :) Puss och kram! Hoppas allt är bra med dig

2011-03-24 @ 21:08:09
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: ewelina

TACK! ( haha, såg att jag redan hade din länk, min dator dampade lite ^^)



va cp att de kan se en bild sen bara " vi vill inte ha henne"

2011-03-24 @ 21:35:30
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0