the future is bulletproof

Vi balade hö idag i skolan, 133 stycken blev det sedan fick det räcka.  Så jag smättar en bild på mig och pisa då vi balade höet på hösten.
Aja, vad mera ska jag säga om dagen? Gjorde en pizza då jag kom hem, med emental ost, fetaost och mozzarella ost. Den smakade ganska mycket ost. Nu ska jag snart gå och sova, är skittrött, innan det ska jag fundera på folk som inte kan vara sig själva. Varför försöker man vara någon annan?, är sjukttrött på det. Har en kompis som är jättekul att vara med men direkt hon möter någon annan så förvandlas hon. Inte blir hon elak inte, hon blir bara en helt annan person och det är störande.
I morgon ska jag vara med Jaaanica, bara jag slipper upp före 1. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0