I used to role the dice, feel the fear in my enemy's eyes

Offrar mig i helgen genom att ha Stalljour med Nora. Men hellre att jag har den nu i helgen så jag hinner öva mera på ridproven vi har nästa vecka. Nästa vecka ska våran klass på "klassresa" med till Alavus för shopping och ridning. De har terränghinder där som vi kommer få testa på, efter att vi kommer hem så ska jag lämna i skolan och öva mera på dressyrprovet. Ska se om jag sätter upp några bilder av mig och Totte senare idag, beror på hur hemsk jag ser ut :D

Min blogg är ganska tråkig just nu, men ni kan titta i min länklista där finns massvis med andra som ska till USA i höst! ( Eller ja, jag gnäller bara om mina ridprov hela tiden och alla gillar ju inte hästar ;pp ) Så alla som är här för att läsa om USA kan läsa deras bloggar i 2 veckor framöver, för det är nog bara hästar jag kommer uppdatera om nu 2 veckor framöver!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Jaha, okej vad skönt att du slapp de andra sprutorna då! Behövde du inte ens göra skin-testet? Det gjorde ONT!



Nerå, förresten, jag hänger kvar här på bloggen ;) Alltid kul att läsa lite :)

2011-05-05 @ 20:51:48
URL: http://matildaperidot.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Förlåt, jag trodde inte du skulle behöva ta den eftersom du skrev så :( haha, det kommer säkert bli bra... de går fort om du måste ta den ;)

2011-05-06 @ 17:20:32
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0