stelkramps booster - check !

SISTA och ENDA sprutan inför USA är tagen! Enda dåliga med det är att jag knappt kan röra på min vänster arm där jag tog sprutan nu! Tar jätte ont!

Såde annars har dagen bestått av Konst och Kultur där vi vikt origami papper följt av en tur runt Gamla Vasa med Vera och Nathalie. Efter det körde jag hem , och somnade runt 2 tiden och vakna för en stund sedan. Nu ger jag mikaela lite peptalk, hon uppskatar inte mitt "fina fisken" och "simma mot strömmen, du är en fisk!"... så jag ska kanske försöka somna på nytt, men det kommer nog inte gå :(

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaha, behövde du ta stelkrampsspruta? Du kanske inte hade gjort det innan? :)

2011-05-03 @ 19:08:04
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0