Still waiting.

Jag har haft sommarlov i snart en vecka och tiden måste användas vettigt! Därför försöker jag se så många tv serier som möjligt, för att förbereda mig inför USA! För att jag ska ha saker gemensamt med mina värdföräldrar och för at jag lätt ska kunna delta i samtal med nya kompisar. Hmm, och mest för att jag inte vill vara uttråkad här hemma. (a'
Här är min lista på vad jag ska hinna med denna vecka, de som är överstreckade har jag lyckats kolla igenom. Och resten är jag halvvägs igenom :D


  1. Gossip Girl
  2. Desprate Housewifes
  3. One tree hill
  4. the O.C
  5. Beverly Hills
  6. 90210
  7. Vampire Diaries
  8. ...och en alla serier som går på MTV, för jag avgudar varenda en...










Hmm, annars så regnar det och är typ 9 + hela veckan och blåser. Annars skulle jag försöka skaffa den ultimata brännan inför USA. Men jag gillar min plan B!

Kommentarer
Postat av: Eira

Skitbra serier :) Vilken gillar du allra mest?



Behöver inte träna upp brännan för min sommar börjar ju typ i Augusti när jag åker till Arizona. Svensk sommar är som vår för dem haha ;)

Kram

2011-05-31 @ 23:55:56
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag undra bara. Vad tänkt du jör efter USA? typ vidare utbildningn åsånt? :))

2011-06-01 @ 17:56:46
Postat av: feliciaa

hur får du tag i filmerna, köper du dom eller laddar du ner dom ? Om ladda ner från vilken sida ? taksam för svar ! :D

2011-06-01 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0