usa usa usa usa

Jag var på infomöte idag, jag åker 12 augusti, jag åker från arlanda eller kastrup (högst antagligen arlanda), jag fick veta hotellnamnet, och lite annat om softlanding camp och bläblä. :)

Sedan fick alla utbytesstudenter byta plats med varandra för att lära känna varandras föräldrar. Tyckte SÅÅÅÅ synd om de stackarna som fick mig! Pappan kunde inte ett ord svenska och mamman var inte mycket bättre. Där satt jag och skröt om hur bra jag skulle ha det i Utah när deras son inte fått placering ännu... Stackarna, jag är en riktig pratkvarn när jag sätter igång. Hehe :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaaaa vi fick inte veta hotellnamn i stockholm :( så vad heter hotellet? haha :D

2011-05-23 @ 20:17:49
URL: http://mizgin.devote.se/
Postat av: Sebastian

Haha ber om ursäkt för att jag inte kan lokalisera Utah ;) haha, men någon gång så ska jag fasen ha 100% på kartan ^^ lycko dig som fått en familj btw, hur verkar den vara? Är du nöjd om man säger så? :D



Om vi inte redan har länkat bloggarna, vill du göra det? :D

Kram!

2011-05-28 @ 17:18:20
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=28171113

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0