saker jag ogillar med amerikanare

"Oh you're not mormon? YOU SHOULD TAKE SEMINARY!!!" Kan inte äns räkna på mina fingrar hur många som sagt att jag borde ta seminary, ännu bättre varför inte komma till skolan klockan 6 och ta early morning seminary? Perfekt ni vet för en relgion jag inte äns tror på! -.- Nästan ingen har accepterat det heller när jag snällt sagt nej heller...

"You're not going to graduate? YOU ARE THROWING YOUR LIFE AWAY!!!" Eh ja för jag åker hem till Finland och skaffar mig en utbildning där, okej hejdå livet.
"YOU ARE NOT GOING TO COLLEGE!!! YOU ARE STUPID!!!" Absolut, varför betala 50.000 dollar för något jag får gratis i Finland? 

"Are you new? I haven't seen you before?" Näe jag har bara varit i din klass de senaste 8 veckorna men okej jag förstår att några är efterblivna.

Kommentarer
Postat av: Carro

omg, jag alskar dina inlagg och hur du typ... reagerar och tycker om saker, saa awesome :D

2011-11-01 @ 20:36:07
URL: http://sts.se/lifeon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0