all the small things

Seriöst idag var jag trött, jag hade lust att strypa några middleschool kids. Sitter och spelar "I'll catch a grenade for youuuu" och har allsång i bussen, jävla idioter klockan är inte äns 7!!!! FATTA hur arg jag var på dem!!! Åtminstone kom vi till skolan och alla levde fortfarande och jag satt och sovde i biblioteket en timme. Sedan gick på Engelska lektionen men vi hade en substitute så jag passade på att ta en tupplur under bordet. hehehe. Följt av Volleyboll och min vrist är i protest aj. Efter det var det US history, alla andra var lika sega som jag och gav lite sånadär halvdåliga svar på frågorna så läraren flippade och gav oss popquizes om the Nullification Crisis. Jag skrev en låååååång fin historia om hur South Carolina var elaka och inte ville kriga mot Sydstaterna och därför blev alla Norra stater sura på South Carolina och skickade armen och hacka sönder dem. Så gick det inte riktigt till, det enda som stämde var att det hade något att göra med South Carolina. Så heeej underkänt -.-
På lunchen var vi till 7-11 och kassatanten flippade och fick någon skrattattack på oss. lol.
På keramiken förstörde jag mina nagar, sedan sovde jag i bussen hem.

Kul dag. Nu ska jag gå i duschen och antagligen ta igen lite sömn. Tjooo!

 


Kommentarer
Postat av: Carro :)

själv får man höra moves like jagger varje dag + allsång... hahah, det är något med middle school barn och allsång verkar det som :p

2011-10-11 @ 03:32:31
URL: http://sts.se/lifeon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0