Dagen spenderas med skolarbete

Eller ja, egentligen är det inte så mycket jag behöver göra. Högst upp på listan står en wardrobe inventory till Fashion Strategy. I andra ord ska jag göra en lista på varenda klädesplagg jag äger och sedan välja ett plagg och göra 5 olika outfitter runt det klädesplagget. Ni vet "1 par byxor 5 olika sätt att bära dem!". Det här är mitt slutprojekt i Fashion Strategy som jag har ett A i, vilket knappast kommer sjunka. Har så höga procent så jag skulle kunna skita i slutprojektet och ändå få A i klassen. 

Sedan ska jag läsa på mitt US history prov, som är multiple choice. Jag har fått ett papper med alla frågor så tänkte läsa igenom det och jag vet inte. Låter inte så svårt åtminstone. 

Sedan kan jag få extra credit om jag renskriver mina anteckningar i Engelskan så gör det om jag orkar.

Och sedan får jag extra credig om jag skriver en halvsida om någon Dansform. Får se om jag gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0