fettdålig update, förlåt!!

Okej, skolan var minimal day, alltså slutade vi klockan 12 istället för 14.25. I USA måste man skära ner alla lektioner istället för att hoppa över någon.  Så det var 58 minuters lektioner & kaos överallt! Jag missade bussen hem, trodde den åkte 12 fast den åket 20 över 12. Så jag åkte till shopping centret med Angel istället:
Efter det kom min snälla vmamma och hämtade mig och dumpade av mig hos Amanda. Vi skulle baka en tårta till kyrkans Halloween fest. Resultatet var inte så vackert som ni ser på bilden nedan...
Men vi fixade det med lite glassyr och sånt... ja inte blev det Halloween tema inte men helt okej ändå!
Efter det tyckte Amanda jag ABSOLUT SKULLE KLÄ UT MIG. Så jag lät mig övertalas och klädde ut mig till en katt. Hurra.
Aa, och vi förlorade kakbaknings tävlingen. Wonder why... Men vi fick ett tröstpris :)
Är superdupertrött, är ett under att jag äns fick några bilder knäppta idag! Är jättelat med bilder som ni vet, men nu är det sängen för min del! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0