Jag har mått bättre

Har sovit sisådär 19 timmar i sträck minus några timmar när jag jag höll på att frysa ihjäl/dö av hetta. Så jag gissar på att jag är sjuk med feber för det känns så, annars så är min näsa stockad. Nu känner jag mig bara lite snurrig och seg men ska ändå försöka göra något produktivt, nämligen borsta tänderna och typ blogga. Föresten kom mitt puma paket idag. (8 buissness days my ass, borde stämma dem!) Med mina skor som jag planerade att ha förra veckan på lacrosse tryoutsen och ett par shorts för att få fri frakt. Känns lite surt för jag är ingen fan av att jogga så skorna kommer antagligen samla damm i min garderob nu. I värsta fall kan jag ge dem åt min mamma när jag kommer hem i sommar för hon gillar att jogga, frågan är ju den om hon vill ha ett par rosa skor? hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0