mitt liv i ett nötskal

Plötsligt kom jag på att fan, bussen kommer om en kvart. Hoppade upp, drog på ett par leggings, en topp, en munkjacka och ett par boots och sprang iväg till bussen. Kameran glömde jag ju såklart! Argh! 
Jag fixade ett A- i US History, efter att ha snackat med läraren i morse! Hurra! Efter det var det Assembely, My Acces prov som jag just och just blev godkänd på. Läraren sa att hon tvivlade på att jag skulle bli godkänd då Engelska är mitt andra språk men där ser man! Volleybollen var chill, Us History likaså. Gick en svän till 7-11 på lunchen och sedan avslutade jag dagen med lite lera och så. Jag hamnar i yearboken, jag såg så cool ut då jag var dränkt i lera så de knäppte bild av mig. Kul.

Kommentarer
Postat av: veera

75... :D

2011-10-15 @ 05:55:05
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0