trololo

Glömde bort mina vänner som faktiskt vill veta allt jag gör, så ja ursäkta. Idag steg jag upp, stekte 2 ägg och kom på varför jag är rädd för katter. Efter det åkte jag med min vmamma till hennes jobb, hon höll en sminklektion och det var faktiskt rätt kul att lyssna på. Lovar att ingen av er vet hur man sätter på foundation rätt hihi. Vi åkte hem, stannade till vid Walmart på vägen och då jag åt jag lite turkisk jogurt. Gick ner och var osocial på mitt rum och kollad desperate housewives. Efter det hämtade vi Panda Express (kinamat) take out. Åkte hem och tryckte i mig kina mat och åkte iväg till shopping centret och mötte Flora. Vi grävde bland reorna i diverse olika affärer och efter många långa timmar stannade vi och drack lite. Jag köpte en extra large diet coke för en dollar innan vi vandrade vidare till Pac Sun och Forever21 (igen!). Vi börjar alltid vid Forever21 och slutar alltid vår shopping runda där. Butikerna höll på att stänga för att klockan var 9, Floras vfamilj svarade inte i telefon så vi gick över en mörkparkering till Barnes and Nobles och satte oss i Starbucks och drack en pumpkin nånting latte. Efter att ha suttit där en timme sjussade vi hem Flora, sedan åkte vi en sväng till Walmart och jag köpte linsvätska. Jag kom hem, tryckte i mig resten av kinamaten och nu ångrar jag att jag drack kaffe för jag kan inte sova. Ska stänga av datorn och läsa en bok tror jag, duktig tjej jag är. Okej alla vet vad som hände idag, bra nu behöver vi inte gnälla på att jag ska uppdatera oftare, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0