Bli inte förvånade

Bli inte rädda om jag uppdaterar från sjukhuset nästa gång, jag ska med kyrkan och sätta mig på en isbit och rutcha ner för en kulle. (Sittandes på isbiten) Låter farligt tycker jag... Men å andra sidan får väll inte kyrkan döda sina ungdomar heller så jag får väll bara go all american och låtsas att jag gör sånthär i Finland med. Taggad? Inte riktigt, minns ni när jag sa jag inte skulle banga på något här? Detta är ett sånthär "jag säger I'm in fast jag helst vill gömma mig under sängen" tillfälle. Tjo!
.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - USA 2012/13

Precis, alltså att tex kyrkan är ju liksom något som alla blivit informerade om att de flesta amerikanska familjer går dit. Jag kommer absolut gå i kyrkan, dvs ifall min familj gör det, och sen är det väll piss ifall just den kyrkan råkar vara lika tråkig som i Sverige? Och familjen, man får ju vara öppen också! Vissa familjer är faktiskt som en skälv och kan vara lite blyg, och självklart finns det de familjerna som är dumma i huvudet också och ub-studenterna har rätt men vi bortser från dem. Man måste vara social mot familjen och visa vad man vill göra och som du säger inte sitta på fb med sina svenska/finska kompisar och bara prata på med dem. Ifall man fått en jobbig start så är det bara att fortsätta!

2011-09-15 @ 18:47:41
URL: http://Alexandrafredblad.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0