Just go with it

Hade prov i både Social Dance och Dance. Mitt danspar viskade vilket ben jag skulle stiga med och läraren sa "Good Job", så det gick väll bra antar jag. Jag och Faith var par i provet vi hade i Dance, som var att klappa en melodi typ, gick lite mindre bra men vi gjorde vårat bästa. Efter det har dagen varit seg, segare, segast. Media tänkte jag dö på och Fashion Strategy var inte så mycket bättre. Egentligen var det intressant, vi lärde oss om hur olika matrial framhäver olika grejer. Typ glänsiga tyger får dig att se fet ut, så det är egentligen användbart. Men mitt huvud hänger inte alls med just nu, håller antagligen på att bli sjuk. 

Tänkte vara lite små emo och se filmen Just go with it, äta lite och sedan gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0