Mid terms coming up

Mina betyg just nu, Inte så bra att ha ett F, inte alls bra. Men det kommer att höjjas nu inom en snart framtid, är en uppgift som råkat falla bort. B+ har jag för att jag sitter och skriker HERE på fel namn, hur dum får man bli? Alltså står det att jag skolkar för att jag sitter och skriker på fel namn. Jättelyyyckat.
Lite deprimerande att tänka på betyg, för de kommer ändå inte räknas.

Något som gjorde mig glad var då jag loggade in på min email och ser detta: 
Yes, jag har just insett hur enkelt det är att ligga i soffan och klicka hem de saker jag behöver. Är det free shipping och jag behöver en kofta köper jag en kofta och så kommer den i morgon vara i ett paket framför dörren. Jag slipper gå till mallen och se 1000 andra saker jag behöver. Jag sparar nästan pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0