student ID

Ser ni något lite konstigt med mitt efternamn? De ropade upp något halvkonstigt om student id och jag och Ana såg en stor flock med elever stå runt ett bord så vi gick fram och låtsades som att vi visste vad som var på väg. Efter lite köandes så fick vi skriva under och säga vårt efternamn och få vårat kort.

Jag försökte desperat säga om och om igen mitt namn och tanten hittade inte det, så ser jag ett kort som det står Felicia på och säger THAT'S MINE!!
Hon ger mig kortet , jag tittar snabbt ner och tänker "fan vad likt mitt namn, henne ska jag aboslut bli kompis med, hon ser smal ut, önskar jag var så lyckad på min bild" sedan ger jag tillbaka mitt kort och säger "nope sorry that's not me" tjejen bakom mig säger att det visst är jag och tanten tycker att det liknar så jag får kortet tillbaka. Hoppsan det var visst jag på kortat haha, vilken egoboost typ.

Alla tyckte säkert jag var jätte retarded men det gör inget. Föresten var typ hela skolan på något football game ikväll jag däremot åkte och tog bilder framför ett tempel. Cool jag är. Näe men de som jag brukar vara med i skolan skulle inte gå heller så jag ville inte vara ensam. Så jag åkte med min youth group från kyrkan, kul att jag var den enda från high school där för alla andra var och kollade matchen. Men inget fel på de som är i middle school det är som högstadiet här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0