Tips till alla Exploriusare!

Ni åker på Softlanding camp i NYC. Då ni flyger vidare inom USA får erat handbagage väga 18 kg, det får väga 8 kg på vägen till USA med SAS. Ser ni? 10 extra kg, världens bästa shopping stad. Vet du att du ska till en liten håla så shoppar du som fan i New York, för det finns en risk med småa hålor att shoppingen suger och det är flera timmar till närmaste stad. Då suger det om du går med samma kläder om och om igen i flera veckor innan du får chansen att åka till en större stad. Tänk på det i New York, ta med några 100 dollar extra och använd dedär 10 kilona.

Jag däremot hade ingen press på mig, visste att Utahs största Forever21 låg 5 minuter ifrån mitt hus och att det fanns flera shoppingmalls i närheten. Men jag känner de som sitter i sin lilla håla utan kläder för de inte tänkte på det innan, inte kul alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0