tonight tonight


Om någon missat låten liksom, har spelats för fullt på varenda radiostation i USA sedan jag kom typ.
Annars har jag varit på drivethrough till tacobell och sett på då min 4 åriga värdbror spelat fotboll. Skolan suger, pallar inte A days och inte heller B days. Är dessutom ensam på lunchen på B days, eller alltså jag har vänner men jag vill inte sitta med dem för jag orkar helt enkelt inte, så jag sitter hellre ensam i bibban och ser emo ut. Cool jag är. Eller kanske inte så kul. Det är ändå 100 pers som gör samma sak på lunchen. (varenda jävla toa är det någon inuti med sin lunch!!) Och det är helt okej vid min skola att vara ensam på lunchen, för att alla vet att det finns olika lunchturer och skolan har fuckat upp det så nästan ingen har lunch med sina kompisar sååå.

Tjo nu tror alla jag är fettmobbad, men det är jag inte hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0