boardwalk blowups

Idag bestämde jag mig för att åka ut och springa lite. Eller nej, det tog mig runt 5 timmar att få fram inspirationen, men sedan letade jag reda på min ipod och gjorde det. För att vara ärlig är det andra gången på 8 månader jag är ute och springer frivilligt, så jag har 0 noll koll på hur det funkar att springa i område där jag bor. Det finns en fin motions stig grej brevid huset så jag tänkte springa där. Men det var en fin betong grej uppsatt med meddelandet "Trail Closed due to high floodwater", men jag är en sådan rebell så jag hoppade över betong grejen, balanserade på några stenar och sedan var det hur torrt som helst. Antagligen var jag den enda som vågade hoppa över betong grejen för jag såg inte en endaste person under tiden jag var ute och sprang. Fast de kanske inte var ute och sprang i regnet. Eller i den grymma vinden. Eller för det var kallt idag.
helt OT. Jag är jätte sugen på Applebee's, här ovanför ser ni maten jag och Eva åt senast vi var där. En Appetizer och sedan fick vi varsin pasta grej som huudrätt. Summan av det hela var 20 dollar, så 10 dollar per person. Rätt bra pris jämfört med hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0