guldmedalj till mig

Innan ni får panik, jag åker ingenstans ännu. Men ni vet då man ligger i sängen och ska sova? Och sedan slår tanken dig hurfan ska du få hem allting? Så jag hoppade upp och kastade ner så mycket jag kunde i min resväska. Kvar lämnade ungefär 2 tredjedelar av min garderob. Min plan är att investera i en till resväska och försöka klämma in massor i handbaggaget och sånadär ... vacum påsar.
SER NI? Typ halva garderoben är tom. Imorgon tror jag att jag ska försöka väga min väska, inte så bra om den väger 50 kg liksom. Önskande att jag visste vilken airline jag flyger med eftersom att några tillåter 2 stycken handbagage. Sedan är det bara att smuggla på den andra väskan i New Ark. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0