Pumped up Kicks - get betyder find skor på svenska.

På Torsdag investerade jag i en hatt, en fin hatt. En hatt som det fina baseball laget Angels har på sig då de är ute på plan. På Fredag investerade jag i en fin t-shirt. Finnsingetfintattsägaomdenbydaway. Sedan på Fredag var jag bjuden till Mylas birthday sleepover, vi var ute och åt på kvällen och ja. Nästa dag åkte jag med Myla och Helen och såg Hunger Games för fjärde gången, tredje gången IMAX. Till det hade vi varsinn XL drink och XL popcorn.  Med gratis refill, är ganska skrämmande hur mycket diet coke jag häller i mig varje dag. Köper en 6 ml flaska varje dag jag kommer till skolan, för en dollar. Sedan brukar jag alltid beställa en om vi äter lunch ute osv. Dricker lätt upp 1,5 liter på en timme. För så stor är en XL drink. Blah, kommer vara jobbigt när jag kommer hem. Chips är jätte dyrt här, 4.50 $ för en normal stor påse. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0