Last day of school

Vi checkade out och fik våran yearbook och glass. Sedan var det ett desperat försök att hinna få alla sina kompisar att skriva in sin yearbook innan de åkte hem. Många av mina kompisar hade inte äns beställt en yearbook eftersom de bara vara Juniors eller Sophmores och Seniors höll på att practice for graduation. Men jag såg många jag kände och jag passade på att säga hejdå och ta bilder med några. Många kommer jag att se på mitt going away partyx2 så jag kommer antagligen dra med min yearbook och tvinga folk att signa den då. Fast min bok är full, folk skriver över bilderna haha. Sedan fick jag en koklocka från JHS. Tack för den, ska se till att ge den till min ko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0