En sak jag inte kommer sakna.

Detta jävla dramat, ursäkta min svenska är lite konstig. Eller stavningen är fruktansvärd. I början när jag kom hit var det inga problem för jag var typ neutral. Men nu när jag varit här ett tag har det blivit fruktansvärt jobbigt med dramat. Kan ge några exempel.
  • Ditt ex, som du dejtade 2 veckor i åk 8 råkar pratar med en tjej. Då är det helt naturligt att skicka henne sms om hur hon är en vidrig hora. Totally acceptable.
  • Du råkar se din pojkvän prata med en annan tjej, självklart försöker hon sno honom ifrån dig. Bäst att hota att slå ut tjejens tänder!
  • Nejmen titta tjejen som försökte sno din pojkvän har andra kompisar! Bäst att hota dem med hur du ska hugga huvudet av dem, VEM VILL INTE SNO DIN POJKVÄN? Han är ju ful som stryk och överviktig med fruktansvärd acne, alla tjejers prins!
OKEJ, nu måste du ju fan berätta åt tjejen vad du tycker om henne, så du skriver en paragraf på hennes wall om hu du ska döda hela hennes familj om hon äns tittar på din pojkvän igen. Bra jobbat! Glöm inte hur du ska slå ut hennes tänder!!
Dramat här är inget jag gillar, du gör aldrig rätt och allting förstoras. Herregud liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0