Dinner-Prom-In&out

Efter paintballing åkte jag och Stephanie till mig där vi gjorde oss i ordning, sedan åkte vi iväg till Olive Garden för middag!
Jag åt en fondue grej och resten av gänget åt alla sallad för att rymmas i klänningen.
Ana, Jordan och Jag! (:
AT THE CAPITOL!
Här var våran prom!
Efter dansen var över, vid 11:00. Åkte vi till en Maverick och sedan till In & Out burger!
Vi bytte om till pyjamas på parkerings platsen haha, jag och Stephanie försöke poss på en hoppbild men resultat gav något att önska...
Efter det tände vi upp en brasa och myste i några timmar tills vi runt 4 tiden på morgonen åkte och sovde hos Ana. :)
Så såg min prom ut!

Kommentarer
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Så fina ni var! Men varför sitter hälften på golvet? hehe

2012-05-30 @ 18:37:44
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0