starbucks

Idag tog jag skolbussen till skolan vilket innebär att det är väckning 04:45 för min del. Jag kom faktiskt upp ur sängen och 06:25 stod jag och huttrade ett kvarter längre bort i väntan på bussen. Blä. Orkar inte med middleschool kids finns inga värre snorungar på morgonen. Kan vi typ stänga av skit musiken och inte hoppa upp och ner i sättena och kasta smörgåsar på varandra? När jag kom till skola vandrade jag iväg för mig själv till 7-11 och köpte en Rockstar och var sedan något piggare och redo att möta dagen.
Egentligen kan jag inte skriva att jag gjort något speciellt produktivt i skolan alls, gjorde inget speciellt i webpage design, vi gick igenom några ord inför state test.
Efter det var det Ceramics 2 på schemat, igen gjorde jag ingenting. Lol har 4 skålar, 1 kruka med lock, 1 tekanna och 1 final project due nästa vecka. bläh. Hoppas det löser sig, fast tror faktiskt inte det lolololol.
Efter det hade jag team sports. Vi är 2 stycken klasser kombinerade, men min lärare åkte iväg och köpte lunch så in klass satt och gjorde precis ingenting i 50 minuter, sedan spelade jag vboll i 10 minuter innan jag gick och bytte om. Så fettvärt liksom. Läraren har nästan alltid en vikarie och är alltid sen, men det är en chill klass.
Sedan mötte jag Stephanie och Angel och vi körde till starbucks och hämtade kaffe för att orka med våran sista lektion för dagen. Som i mitt fall var US History. Körde fill in the blanks i 45 minuter och satt sms:ade en halvtimme innan klockan ringde och skoldagen var över. blfgsdfgjkl. Satt en timme i Angel's bil och sedan åkte jag och Stephanie till the Mall och köpte en pretzel och vandrade runt i Forever21.
Så ser en typiskt A day ut för mig. Jobbigt inlägg det får ni tåla, men någon stackars själ kanske vill veta hur en dag ser ut för mig lololol.
Eisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0